#1 2007-11-24 10:42:31

DAREX

Administrator

Zarejestrowany: 2007-11-22
Posty: 44
Punktów :   

BMW 320si

http://www.bmwauto.net/samochody/320si/bmw_320si_01.jpg
http://www.bmwauto.net/samochody/320si/bmw_320si_02.jpg
http://www.bmwauto.net/samochody/320si/bmw_320si_03.jpg
http://www.bmwauto.net/samochody/320si/bmw_320si_04.jpg
http://www.bmwauto.net/samochody/320si/bmw_320si_05.jpg
BMW 320si
Klientom zafascynowanym wyścigami samochodowymi BMW oferuje limitowaną do 2,6 tys. egzemplarzy edycję modelu Serii 3 - BMW 320si. Standardowy pakiet sportowy M oferuje m.in. zmodyfikowane zderzaki i progi, fotele sportowe, kierownicę skórzaną M, podnóżek M, reflektory przeciwmgielne oraz aluminiowe listwy ozdobne. Do wyposażenia standardowego należą również 18-calowe obręcze kół z ogumieniem mieszanym (225/40R18 i 255/35R18). Obręcze Radial Styling 216 o szerokości 8 i 8,5 cala z logo BMW Motorsport pochodzą z auta startującego w wyścigach FIA World Touring Car Championship.
Charakter BMW 320si sygnalizują błyszczące, chromowane obudowy lusterek oraz chromowane zakończenie rury wydechowej. Uwagę zwraca również m.in. czerwony zakres na obrotomierzu, zaczynający się dopiero przy 7300 o/m i sięgający do 8000 o/m. Obok sześciu kolorów karoserii, w jakich oferowana jest limuzyna Serii 3 z pakietem sportowym M, BMW 320si zamówić można również w zarezerwowanym wyłącznie dla tego modelu kolorze Carbon Black metallic.
Sercem samochodu jest wysokoobrotowy czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0, osiągający przy 7000 o/m moc 127kW/173 KM i uzyskujący przy 4250 o/m moment obrotowy 200Nm. W porównaniu z wersją standardową jednostka ta ma większą o 1 mm średnicę cylindrów (85 mm) i mniejszy o 2 mm skok cylindra (88 mm). Tłoki nie pracują w odlewanych żeliwnych tulejach cylindrowych, lecz w łączonych tulejach ze specjalnego stopu aluminiowego. Zespół korbowy różni się od standardowego sztywniejszymi korbowodami i wzmocnioną konstrukcją dwuczęściowej skrzyni korbowej z płytą podstawową.
W silniku zrezygnowano z adaptacyjnego napędu zaworów VALVETRONIC. Zamiast tego silnik ma konwencjonalny układ regulacji skoku zaworów z dwoma umieszczonymi u góry wałkami rozrządu, ciągowymi dźwigienkami zaworowymi i czterema zaworami na cylinder. Mniejsza ilość elementów ruchomych w układzie napędu zaworów gwarantuje w limitowanym modelu, podobnie jak w wersjach wyścigowych, wysoką sztywność i precyzję układu nawet przy ekstremalnie wysokich obrotach.
Auto jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 8,1 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 225 km/h.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bmwpabianice.pun.pl www.wwegame.pun.pl www.milicja.pun.pl www.9dragons.pun.pl www.nsh.pun.pl